malinharochnu

Direktlänk till inlägg 25 februari 2014

Vattenland, gymbesök och en jäkla massa mat

Av Malin - 25 februari 2014 16:40

Tre dagar har förflutit sen sist. Söndagen vill, jag helst glömma eftersom ryggen/höften totalstrejkade. Men efter en lång dag på rummet med alvedon och värmeplåster så var det mindre ont redan igår. Gårdagen ägnande vi oss till sedvanliga sysslor som att bada och äta på tok för mycket god thaimat.

Vår familj har fått ytterligare en badkille, lillen skiner upp som en sol när han får plaska runt.

Idag till storkillens förtjusan har vi tillbringat en heldag på vattenparken black mountain. Det åktes så mycket att skavsår uppkom. En härlig men tröttsam dag.

Väl tillbaks på hotellet har jag MALIN besökt gymmet. Dock tog det väl för denna världsvana gymbesökare ett antal minuter att försöka få igång crosstrainern. Men pga upprepande misslyckande valde jag löpmaskinen närmast maken och det blev ett eget personligt rekord, jämfört mina tidigare minuter på lassagymmet. Härligt och stort tack för att man har så snälla barn som nöjt tittar på sina svettiga föräldrar.

På återseende alla fina, kram!!

 
 
Ingen bild

martha

25 februari 2014 18:08

Så underbart att ni får ha det så fint o tur att ryggen blev bättre. Här har vi snorhalt o 8 plusgrader. Kramar fina ni

Malin

26 februari 2014 10:54

Känns knappt i dag:-). Vi njuter. Man kan ju undra vad som hände med vintern där hemma? Kram till dig finaste Martha!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 14 mars 2014 17:04

Ännu en dag i paradiset går mot sitt slut. Idag har vi hyrt en taxi för en hel dag och åkt runt ön. Vi började i en liten fiskeby, där pojkarna blev fascinerande över alla olika fiskar, de fick även smaka nyfångade räkor. Vi besökte även en stor budd...

Av Malin - 12 mars 2014 17:21

Dagarna går allt fortare. Vi är som sagt på paradisön Koh Kood. Avskilt och total avkoppling, eller kanske inte direkt när man har tre barn. Underbar sandstrand och härligt turkosfärgat vatten som pasar utmärkt för snorkling. Massor av fiskar som pas...

Av Malin - 8 mars 2014 04:49

Så har vi allesammans förutom kära maken provat fiskspa. Och som vi alla skrattade och tjöt av detta. Barnen ville aldrig kliva ur. Efteråt gick mina killar hem och jag samt mina föräldrar stannade kvar och tog en oljemassage. Pappa är mest fascinera...

Av Malin - 4 mars 2014 18:01

Hallå! Mycket har hänt sen sist och dagarna rusar fram. Men det viktigaste av allt min älskade Melle har kommit. Men först hann vi med besök i Hua Hin stad där det blev en del shopping och McDonalds till Maltes stora förtjusan.  Lördagen badades de...

Av Malin - 27 februari 2014 17:42

Hej på er! Ännu en dag i paradiset går mot sitt slut. I går afton var vi inne i Cha-am och besökte nattmarknaden. Extremt mycket thailändare och billig shopping. Vi mumsade på smarriga grillspett och nuddlar från olika stånd, provada lite thaländska...

Ovido - Quiz & Flashcards