malinharochnu

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Malin - 25 september 2011 20:58

Tiden rinner i väg, vi åker i morgon, jippi eller kanske på tisdag kan jag skriva jippi. Eftersom att flyga är en riktig pers för mig. Barnen längtar men jag själv tycker det är bland det värsta som finns, speciellt starten. Så morgondagen blir en lång sådan för mig. Vi landar på tisdag morgon i Bangkok  Då börjar vår ledighet.


För er som är intresserade är vårt hus i princip övergivit, vi har forslat saker till mina föräldrar i helgen. Så huset eller i allafall det som finns nedanför golven är redo för en make over!


Vi har även hunnit spekulera och titta på en ny kamin i helgen, det lutar åt en Contura 556. Med härliga sidofönster.


Nu är det bara att försöka komma överens om ett boende vår första och andra natt i Bangkok, för jag tror att vi hoppar över Hua Hin, det får bli en annan gång. Barnens önskemål, fin pool. Nästa gång jag besöker denna sida blir i Thailand!!!!!!

På återseende!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards