malinharochnu

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Malin - 4 februari 2012 21:43

Underbara, underbara lördagskvällar. Trots att det är cirka 30 minus grader ute, så har vi haft en härlig eftermiddag här hemma. Vi fick trevligt främmande vid fyra, barn i samma ålder som våra, riktigt roligt och kul för barnen. Efter en stunds springande hit och dit så lekte alla tillsammans, så roligt när det är flera barn i huset. Samt att det är trevligt med lite vuxet sällskap=).


Det är också helt underbart eftersom det gått en hel dag utan tryckande huvudvärk, jag mår mycket mycket bättre och det känns som om denna förkylning äntligen har börjat ge med sig. Men det har tagit tid, vill jag lova.


I morgon väntar hockey och simträning för Melwin, tur Micke ska stiga upp med Melwin på morgonen så jag förhoppningsvist får sova ut, eftersom jag ska jobba natt söndag och måndag. Riktigt roligt. Älskar verkligen mitt jobb som sjuksköterska, jag har verkligen valt rätt. Det kan inte finnas något mer givande och tillfredsställande jobb. Ja det kanske vore roligt med en egen tjänst och bättre lön, men annars så, jag ska inte klaga, trivs verkligen. Det är underbart att få träffa nya spännande människor varje dag. Den ena dagen är inte den andra lik.


Nu lite myspys i soffan med elden sprakande från brasan och med tomma chipsskålar framför oss.


På återseende, kram!!!

Ovido - Quiz & Flashcards