malinharochnu

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Malin - 8 mars 2014 04:49

Så har vi allesammans förutom kära maken provat fiskspa. Och som vi alla skrattade och tjöt av detta. Barnen ville aldrig kliva ur. Efteråt gick mina killar hem och jag samt mina föräldrar stannade kvar och tog en oljemassage. Pappa är mest fascinerad av att allt är så billigt här nere. I går var också dagen med stort D, jag tog en löptur med Micke, ute i 30-gradig värme, påhejad av thailändare rodde jag i mål, dock känns det som om bukomfånget ökat kraftigt.

Men till den största händelsen: Mio har börjat säga "mamma". Och inte bara en gång heller, utan typ så fort han blir lite grinig. Vi bor fint här på Kacha Resort, med två fina poolområden, och matmarknad rakt utanför hotellet där man kan köpa shakes, grillspett, vårrullar eller frukt väldigt billigt. Pappa tycker det är för billigt så han köper alltid dubbelt av allting.

Pojkarna har kommit in i vardagen och är lugna och snälla. Storkillarna utforskar omgivningarna medan minstingen övar på att krypa.

Ta hand om er alla där hemma!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards