malinharochnu

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Malin - 28 december 2011 18:48

Sovit som en stock fram till ett snåret, såg då på mobilen att jag fått en natt till men i morgon natt. Så det blir lite konstigt, det gäller väl att vara uppe länge i natt och hoppas och hålla alla tummar och tår att barnen sover länge i morgon bitti. Jag som i bland eller kanske ganska ofta är allt annat än positiv just nu, har dessutom som om det inte kunde vara nog, börjat känna av min högra handled. Jag hade ju problem här i våras med inflammation i skensidan som behandlades med Heparininjektioner. Jag hoppas och ber att detta bara är tillfälligt. Känns som om det alltid är något.


Jag förundras som alltid över mig själv att jag har så svårt att sitta still och bara va, jo det e klart jag kan ju sitta på datorn och skriva på facebook eller bloggen, men inte så mycket däremellan. Titta på denna tjockis, tänk om man kunde njuta som honom =).  


I går kväll var Micke så duktig så var och handlade all nyårsmat och vi har försökt skriva i hop en matlista för en månad framöver och hoppas således att vi kan spara några kronor eftersom det varit och är kämpigt just nu. Nyårs kommer att bli mumsig och jag känner redan nu att jag lär gå upp ett eller två kilo till eftersom vi ska mumsa på bland annat plankstek. En stor favorit hos familjen min.


Nu ska jag försöka passa på att njuta som och med Blixten, har maken på ladan och barnen ska strax sova. 


På återseende!!!

Ovido - Quiz & Flashcards