malinharochnu

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Malin - 30 december 2011 20:36

Underbara härliga fredagskväll. Vilken tur jag har, sitter här med Melwin, Malte och Mikael. Mumsar på godis och chips och till detta har vi loka med smultron smak. Som vanligt har jag redan stoppat allt för mycket i munnen. 


Sov som en stock i dag, försov mig till och med så jag var några minuter sen på dagis. Men där väntade en glad och nöjd kille som inte alls ville hem, eftersom han varit själv på dagis hela dagen och de hade ätit hamburgare och varit och tittat på fiskar på djuraffären . Det är härligt att veta att han blir väl omhändertagen och att det är lite annorlunda ordning på dagis så här mellandagarna. 


När alla väl var hemma följde hela familjen med och tittade på Melwins hockeyträning. Känner mig lite smått taskig eftersom jag inte kan låta bli att skratta eller i allafall dra på smilbanden när Melle ramlar och far. Men han är en kämpe och ger aldrig upp. Men lite träning i kroppen ska det nog gå bara bättre och bättre, han har ju faktiskt missat 10 veckors träning. Söt e han i allafall=). Det var en ansträngning att stå ute en timme eftersom mina fötter snabbt frös till is. Det var faktiskt riktigt kallt i afton. Väl hemma igen mumsade vi på hemmagjord pizza och startade en underbar värmande brasa.


Jag önskar alla ett riktigt gott nytt år!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards